Sanırım sen şu an bana kızgınsındır. Gece yine uyuyakalmışım. Hemde tam 3 kere. Bu da biraz yetenek sanırım. Geçenlerde "benim bir yetenegim yok galiba yaee" diye yakınıyordum. Allah da "Al sana yetenek" dedi bence. Ben evrene hep yanlış mesajlar gönderiyorum yada evren beni sevmiyor hep yanlış anlamış ayağına yatıyor.
Bu aralar aramız çok iyi, korkuyorum bozulacak diye. Çünkü aylardır bu kadar iyi olmadı. Yine o tatlı, şirin, siniri çabuk geçen Cedric'm geri döndü. Hatta bu sefer tartışmalar uzamıyor bile. Zaten genelde çoğu kavganın sebebi o beni düşünür bende "önemli bir şey değil nolucak" der önemsemem. O da "sen kendine hiç dikkat etmiyorsun" der bundan sonra da kavga çıkar işte. Yani yine o çok düşünceli, ince. Ben biraz odun olmuş oluyorum. [Ama napıyım ilaç içmek falan bana göre şeyler değil :( ]
Şimdi bugün o hiiiç sevmediğim insanla birlikte vakit geçireceksin. Gitme diyemem çünkü ondan çok daha özel arkadaşların için orda olman lazım. Her zamanki halimden daha aksi ve huysuz olacagım kesin de umarım sana patlamam. :( Yani umarım başkalarına da patlamam ama şu an sana patlamamam daha iyi, aramız bozulmasın artık. Aslında senin yüz vermeyecegini, baskalarının umrunda olmadıgını biliyorum ama insan kötü oluyor işte. İçim sızlıyor biraz. Sanki seni değil de o an benimle değil onunla olmanı kıskanıyorum gibi...
Kıskançlık duygularıma not: Nesliniz tükensin de, o kıskançlık krizine giremiyim inşallah. :(
Neyse artık çıkayım da hazırlanayım ben. Seni seviyorum Cedric'cigim :*
| Tam tersi olmalıydı ama neyse artık. |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder